اگر انتخابات در ايران آزاد نيست شما چگونه در دوره‌هاي پيش مسئول شديد؟

امام زمان

 کوثري خطاب به مطرح‌كنندگان "انتخابات آزاد":


 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: ‌حضور حداکثری مردم و علاقه آن‌ها به شرکت در انتخابات نشانه‌ بارزي از آزادی در انتخابات جمهوري اسلامي ايران است که برخلاف جوامع اروپايي و غربي، ميزان مشارکت مردم ايران در انتخابات رو‌به رشد بوده و این نشان‌دهنده علاقه‌مندی و اعتماد مردم به انتخابات سالم در ایران است.

"اسماعیل کوثری" نماینده تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح رمز فتنه و کليدواژه "انتخابات آزاد" از سوي برخي افراد گفت: اشخاصي که اين مباحث را مطرح مي‌کنند قصد نشان دادن عدم آزادي انتخابات را دارند اما حضور مردم پرشور مردم در انتخابات،‌ تائيدي بر آزاد بودن انتخابات در جمهوري اسلامي است.

وي در ادامه افزود: بحث انتخابات آزاد توسط غربي‌ها مطرح شده و افرادي در داخل آگاهانه و ناآگاهانه آن را بیان می‌کنند، این افراد که خود را از خادمان انقلاب می‌دانند باید به اين سوال پاسخ دهند که اگر تا به حال انتخابات آزاد نبوده، شما چگونه با راي مردم انتخاب شده‌ايد؟

"کوثري" تصريح کرد: اين افراد قصد داشتند همان‌گونه که در انتخابات ریاست جمهوری دوره پیش بحث "تقلب" را به میان کشیدند، در این دوره نیز انتخابات آزاد را دستاویز قرار دهند که "مقام معظم رهبری" با درايت کامل در مقابل آن‌ها ایستادند و رهنمودهاي ايشان باعث رو شدن دست "فتنه‌گران" شد.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: حضور حداکثری مردم و علاقه آن‌ها به شرکت در انتخابات نشانه‌ بارزي از آزادی در انتخابات جمهوري اسلامي ايران است که برخلاف جوامع اروپايي و غربي، ميزان مشارکت مردم ايران در انتخابات رو‌به رشد بوده و این نشان‌دهنده علاقه‌مندی و اعتماد مردم به انتخابات سالم  در ایران است.

نماینده تهران  اظهار داشت: مدعيان برگزاري انتخابات آزاد می‌دانند که به دلیل عملکرد بد و وابستگی به بیگانگان مردم به آن‌ها اقبالی نشان نمی‌دهند، بسیاری از اين افراد جزو فتنه‌گران، تعدادي از اصلاح‌طلبان، جبهه ملی و امثال این گروه‌ها هستند که وابستگی آن‌ها به دشمنان برای مردم ثابت شده‌است.

وی با اشاره به اینکه این افراد وابستگی خود را به بیگانگان انکار نکردند، خاطرنشان کرد: این افراد همواره برای ایجاد شک و شبهه در اذهان مردم قبل از انتخابات به بيان يک چنين مباحثي مي‌پردازند تا انتخابات را زير سوال برده و نقش مردم در تعيين رئيس جمهور را بي‌تاثير جلوه دهند .
 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده مطلب علی